Man van het seizoen 2007

Gestart door Tim C, 29 oktober 2007 - 00:24:37

« vorige - volgende »

Tim C


TheIceman

Hamilton als beste coureur: Terecht.
Vettel als tweede beste rookie: Terecht.
Christijan C. die een tankinstallatie steelt uit de pitstraat en zo De Vergulde Kruk wint: Terecht.
GP van Brazilië als beste race: Half Terecht, had liever een regenrace op die plaats gezien maar met deze ben ik het wel een beetje eens.

Ferrari 2010

Ik denk dat het allemaal wel terecht is, hoewel de plek van Alonso in de man van het seizoen verkiezing naar mijn mening wat onterecht is (hij was immers 1 van de spilfiguren in de spionagezaak), maar ik veronderstel dat dit een samenvoeging is van de man-van-de-race-polls, en in de races heeft hij uiteraard wel eens wat laten zien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

GP van Brazilië ga ik helemaal niet mee akkoord, Duitsland en China waren veel leuker. Man van het seizoen, tweede rookie en vergulde kruk kan ik mij wel in vinden.

red76

Citaat van: Jasper op 29 oktober 2007 - 15:45:30
GP van Brazilië ga ik helemaal niet mee akkoord,

Komt dat doordat Mclaren alles heeft weggegeven in de laatste race? ;D

Jasper

Waarom wist ik al op voorhand dat ik die reactie ging krijgen? Whatever. Als dat de reden zou zijn, zou ik China niet beter noemen.


Ferrari 2010

Citaat van: red76 op 29 oktober 2007 - 16:26:52
Citaat van: Jasper op 29 oktober 2007 - 15:45:30
GP van Brazilië ga ik helemaal niet mee akkoord,

Komt dat doordat Mclaren alles heeft weggegeven in de laatste race? ;D
Mja, is het niet logisch dat een McLaren fan zo een GP niet zo leuk vindt? Maar wat Jasper zegt, klopt echter niet helemaal, hij heeft het over de leukste GP, wat je dus als 'de sensasioneelste' kan omschrijven. Waarvoor we hebben:
Citaat
In Duitsland, Canada en China kregen we de meeste sensationele dingen te zien.
Eigenlijk is de meerderheid het dus met Jasper eens, alleen begreep hij het zelf niet ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.